Office administrator

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Office administrator

Ogłoszenie numer: 8935399, from 2024-04-23

Would you like to start a career in a well established international company? come and join our highly skilled and creative team in Szczecin.

As a person you are looking for a long term position. You do not mind being a bit of the office octopus, taking care of both a range of reoccurring tasks as well as day-to-day ad hoc situations.

We will train you to single handedly take care of many of our most important administrative tasks, both related to our Szczecin branch and the corporation as a whole. In time, for the right candidate you will also become involved in multiple tasks and projects working with our Support team, as well as directly with Management. No two days will be the same!

Office administrator

Location: Szczecin

 

Job description

  • Managing office
  • Arranging company events
  • Dealing with Polish authorities, suppliers
  • Managing real estate assets
  • Assisting MGT & Support with ongoing tasks
  • Internal controller tasks
  • Relations with foreign suppliers, world wide
  • Limited invoicing tasks
  • Limited bookkeeping tasks (training will be provided)
  • Debitor follow-up

Requirements

  • Relevant education or training (administration, accounting, finance), and/or at least 3 years experience.
  • English skills, written/spoken
  • Organised and tidy. Attention to detail
  • Good interpersonal and communication skills, both verbal and written
  • Experienced with MS:Office or similar

We offer

  • We are a relatively small company, with a relaxed "Scandinavian" atmosphere. The style and tone internally is informal.
  • The salary package will be competitive, and according to skills. For the right person, there are very good opportunities to cement your position in the company and become a true key person.
  • How to proceed
  • Send a short application in English and your CV.
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

17 Kwietnia 2024

Office Manager

Firma: NES Global Talent

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizacja dokumentów, tworzenie i projektowanie umów, kontraktów itd., weryfikacja zgodności formalnej i organizacyjnej dokumentów)...

Więcej

Najnowsze oferty pracy:

29 Kwietnia 2024

Operator Maszyn Produkcyjnych

Praca.pl Sp. z o.o.

zachodniopomorskie / Gryfice

  • Twój zakres obowiązków: Praca na dziale produkcyjnym. Nasze wymagania: Motywacja do działania w nowoczesnej produkcji, Zdolność do efektywnego przyswajania wiedzy, Samodzielność,...
Więcej

29 Kwietnia 2024

Ładowacz

REMONDIS Sp. z o.o. - Szczecin

zachodniopomorskie / Szczecin, ul. Janiny Smoleńskiej ps. „Jachna” 35

  • Twój dzień pracy będzie składał się z: przetaczania i opróżniania pojemników z odpadami sprzątania miejsc gromadzenia odpadów Od kandydatów oczekujemy: sumienności i staranności w...
Więcej

29 Kwietnia 2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Foundever

zachodniopomorskie /

  • Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Więcej

29 Kwietnia 2024

Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)

BNP Paribas Bank Polska S.A.

zachodniopomorskie / Koszalin, Al. Armii Krajowej 8

  • Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb...
Więcej
Więcej ofert pracy