Rekrutacja dla międzynarodowej firmy z branży budowlanej na stanowisko:
Office Manager
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
- Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizacja dokumentów, tworzenie i projektowanie umów, kontraktów itd., weryfikacja zgodności formalnej i organizacyjnej dokumentów)
- Nadzór nad obiegiem dokumentów w przedsiębiorstwie (faktury, wnioski, umowy)
- Prowadzenie rejestru dokumentów
- Zapewnienie wsparcia administracyjnego
- Zarządzanie zespołem ds. administracji (2-3 osoby)
- Wspomaganie procesów administracyjnych i kadrowych przedsiębiorstwa
- Bieżąca współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa
- Bezpośrednia współpraca z z personelem zarządzającym firmy
- Komunikacja z klientem i personelem
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 5 lat
- Wyższe wykształcenie na kierunkach: Administracja, Zarządzanie, Psychologia, pokrewne
- Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji administracyjnej
- Znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Oferujemy:
- Praca na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Praca w systemie hybrydowym
- Szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport etc.)
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
23 Kwietnia 2024
Office administrator
Firma: Web Solutions Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Managing office Arranging company events Dealing with Polish authorities, suppliers Managing real estate assets Assisting MGT & Support with ongoing tasks Internal controller tasks Relations with...
Więcej