- Zapewnianie wsparcia dla klientów niemieckojęzycznych via email, minimalizując ilość połączeń telefonicznych i skupiając się na rozwiązaniu problemów.
- Analizowanie interakcji z klientami do rozwiązywania ich problemów z wykorzystaniem wewnętrznych narzędzi.
- Bezproblemowa obróbka zwrotów i skarg związanych z GDPR.
- Profesjonalne i empatyczne podejście do każdej interakcji z klientem.
- Umowa o pracę.
- Programy szkoleniowe wspierające rozwój zawodowy.
- Bogaty pakiet benefitów, w tym ubezpieczenie zdrowotne, programy sportowe i motywacyjne.
- Transparentne ścieżki kariery i programy rozwoju talentów.
- Bonus powitalny 4000 PLN.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
12 Sierpnia 2025
Specjalista ds. Wsparcia Klienta – Back Office
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa zapytań klientów drogą mailową. Weryfikacja i rozwiązywanie problemów przy użyciu wewnętrznych systemów. Realizacja procesów zwrotów i obsługa zgłoszeń związanych z ochroną...
Więcej12 Sierpnia 2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Więcej10 Sierpnia 2025
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere...
Więcej07 Sierpnia 2025
Customer Advisor with Korean
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Więcej