Referent ds. administracyjnych

  1. Praca zachodniopomorskie
  2. Oferty pracy
  3. Referent ds. administracyjnych
Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Gryfice
Numer: StPr/25/0215
OBOWIĄZKI:
Referent ds. administracyjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: WYSOKA KULTURA OSOBISTA
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gryfice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

19 Kwietnia 2025

Specjalista ds. administracyjnych z j. niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec. Przygotowywanie dokumentacji i recept na refundacje produktów. Wystawianie faktur dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM....

Więcej

18 Kwietnia 2025

Młodszy Inspektor ds. Rejestracji

Firma: Asseco Data Systems S.A.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, ul. Bajeczna 13

Zadania: weryfikacja dokumentów, tożsamości Subskrybentów oraz poprawności złożonych wniosków certyfikacyjnych, głównie w języku angielskim, obsługa procesów usługowych w ramach usługi...

Więcej

17 Kwietnia 2025

Referent/specjalista ds. administracji obsługi biura i spraw członkowskich

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Świnoujście

Prowadzenie czynności administracyjnych związanych z funkcjonowaniem zasobów spółdzielni, Przyjmowanie zgłoszeń, bieżąca obsługa biura związana z obiegiem dokumentów, ich rejestracją,...

Więcej

17 Kwietnia 2025

Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

Firma: Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w...

Więcej