Ogłoszenie numer: 9931018, z dnia 2025-06-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sektorze Medycznym
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Umawianie wizyt oraz wydawanie dokumentacji medycznej i recept.
- Dbanie o wysoką jakość obsługi pacjentów.
- Pobieranie opłat za świadczone usługi.
- Promocja i sprzedaż usług medycznych.
Wymagania
- Doświadczenie zawodowe (preferowane w obsłudze klienta lub sprzedaży).
- Umiejętność budowania relacji, empatia, organizacja i odpowiedzialność.
- Komunikatywność w języku angielskim lub niemieckim jako atut.
Oferujemy
- Umowę zlecenie na pełen etat.
- Elastyczny grafik pracy.
- Praca zmianowa, centrum otwarte: poniedziałek - sobota, niedziele i święta wolne.
- Premie kwartalne zależne od wyników.
- Prywatną opiekę medyczną.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
13 Czerwca 2025
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Więcej13 Czerwca 2025
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej13 Czerwca 2025
Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie /
Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej...
Więcej12 Czerwca 2025
Konsultant / Konsultantka obsługi klienta z j. niemieckim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie /
Opis stanowiska: Praca w zespole obsługi klientów dla prestiżowej marki Rozwój umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience Współpraca z 1200 specjalistami w Polsce...
Więcej