- Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą e-mail, rozwiązywanie problemów, przetwarzanie zwrotów i reklamacji związanych z GDPR.
- Utrzymywanie profesjonalnego poziomu obsługi przy użyciu wielu systemów.
- Biegłość w języku szwedzkim i angielskim (C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz umiejętność szybkiego pisania.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat w Szczecinie.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie miesięczne.
- Pakiety szkoleń i benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta sportowa).
- Programy rozwojowe oraz liczne inicjatywy integrujące.
- Nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
20 Lipca 2025
Specjalista wsparcia klienta z językiem holenderskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa zapytań klientów poprzez email, skoncentrowana na rynku holenderskim. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu narzędzi wewnętrznych i przeglądanie wcześniejszych...
Więcej18 Lipca 2025
Customer Advisor with Korean
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Więcej18 Lipca 2025
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen...
Więcej18 Lipca 2025
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej