Ogłoszenie numer: 10023049, z dnia 2025-07-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Odzieży Pracowniczej
Miejsce pracy: Koszalin
Opis stanowiska
- Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników i podejmowanie odpowiednich działań
- Rozkładanie odzieży na półkach pracowników
- Przyjmowanie reklamacji oraz nadzór nad ich realizacją
- Zapewnienie prawidłowego obiegu odzieży
- Wsparcie pracowników Klienta w zakresie odzieży
- Prowadzenie elektronicznej ewidencji odzieży
Wymagania
- Zaangażowanie i odpowiedzialne podejście do powierzonych zadań
- Pozytywne nastawienie i łatwość nawiązywania kontaktów
- Umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, praca 2 dni w tygodniu (wtorki, czwartki)
- Stabilną współpracę w firmie z 25-letnim doświadczeniem na rynku
- System szkoleń wdrożeniowych oraz solidne przygotowanie do pracy
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
13 Lipca 2025
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej11 Lipca 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych....
Więcej11 Lipca 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Kołobrzeg
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych....
Więcej11 Lipca 2025
Serwisant odzieżowy
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich...
Więcej