Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Szczecin, Andrzeja Struga 42
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli:
- umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
- dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem,
- pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
- promowanie i sprzedaż usług Domu Lekarskiego.
Najlepszy kandydat to taki, który:
- posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
- zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
- z łatwością buduje relacje,
- jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim lub niemieckim (dodatkowy atut).
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
- zatrudnienie na umowę zlecenie na cały etat,
- grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
- praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-21:00, w soboty: 8:00-13:00,
- niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
- premie kwartalne uzależnione od poziomu realizacji celów,
- prywatna opieka medyczna.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
05 Czerwca 2025
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Więcej04 Czerwca 2025
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej13 Maja 2025
Specjalista ds. obsługi klienta serwisu
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
Zakres obowiązków- sprawne udzielanie pomocy technicznej i utrzymywanie relacji z klientami- realizacja i kontrola przebiegu wszystkich procesów serwisowych od momentu ich rozpoczęcia do...
Więcej