Ogłoszenie numer: 9966922, z dnia 2025-06-20
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Holenderskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów z rynku holenderskiego przez email, w tym zgłoszenia dotyczące RODO.
- Analiza, rozwiązywanie problemów i przetwarzanie zwrotów oraz skarg, z zachowaniem wysokiej jakości interakcji.
Wymagania
- Biegłość w językach: holenderski i angielski (poziom C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne, zdolność do szybkiego pisania (150+ znaków/min) i obsługa komputera.
- Wysoka odporność emocjonalna, cierpliwość i empatia.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (wynagrodzenie: 10 800 PLN brutto/miesiąc).
- Różnorodne moźliwości rozwoju i szkolenia, kompleksowy pakiet świadczeń (zdrowotnych, sportowych, etc.), dni tematyczne i program referencyjny.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
21 Czerwca 2025
Banking Customer Care Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Twoja misja: Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z...
Więcej20 Czerwca 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. szwedzkim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą e-mail, rozwiązywanie problemów, przetwarzanie zwrotów i reklamacji związanych z GDPR. Utrzymywanie profesjonalnego poziomu obsługi przy użyciu...
Więcej20 Czerwca 2025
Specjalista wsparcia klienta z językiem holenderskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa zapytań klientów poprzez email, skoncentrowana na rynku holenderskim. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu narzędzi wewnętrznych i przeglądanie wcześniejszych...
Więcej20 Czerwca 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa pisemna klientów z rynku francuskiego poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów, analizowanie poprzednich interakcji i wykorzystywanie narzędzi wewnętrznych. Przetwarzanie...
Więcej