Ogłoszenie numer: 9966922, z dnia 2025-06-20
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Holenderskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów z rynku holenderskiego przez email, w tym zgłoszenia dotyczące RODO.
- Analiza, rozwiązywanie problemów i przetwarzanie zwrotów oraz skarg, z zachowaniem wysokiej jakości interakcji.
Wymagania
- Biegłość w językach: holenderski i angielski (poziom C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne, zdolność do szybkiego pisania (150+ znaków/min) i obsługa komputera.
- Wysoka odporność emocjonalna, cierpliwość i empatia.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (wynagrodzenie: 10 800 PLN brutto/miesiąc).
- Różnorodne moźliwości rozwoju i szkolenia, kompleksowy pakiet świadczeń (zdrowotnych, sportowych, etc.), dni tematyczne i program referencyjny.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
11 Lipca 2025
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere...
Więcej10 Lipca 2025
Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych...
Więcej08 Lipca 2025
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen...
Więcej08 Lipca 2025
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej