- Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą e-mail, rozwiązywanie problemów, przetwarzanie zwrotów i reklamacji związanych z GDPR. Utrzymywanie profesjonalnego poziomu obsługi przy użyciu wielu systemów.
- Biegłość w języku szwedzkim i angielskim (C1). Doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz umiejętność szybkiego pisania. Dyspozycyjność do pracy na pełen etat w Szczecinie.
- Umowę o pracę, wynagrodzenie miesięczne, pakiety szkoleń i benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta sportowa), programy rozwojowe oraz liczne inicjatywy integrujące. Nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
21 Czerwca 2025
Banking Customer Care Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Twoja misja: Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z...
Więcej20 Czerwca 2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Holenderskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa zapytań klientów z rynku holenderskiego przez email, w tym zgłoszenia dotyczące RODO. Analiza, rozwiązywanie problemów i przetwarzanie zwrotów oraz skarg, z zachowaniem wysokiej...
Więcej20 Czerwca 2025
Specjalista wsparcia klienta z językiem holenderskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa zapytań klientów poprzez email, skoncentrowana na rynku holenderskim. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu narzędzi wewnętrznych i przeglądanie wcześniejszych...
Więcej20 Czerwca 2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa pisemna klientów z rynku francuskiego poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów, analizowanie poprzednich interakcji i wykorzystywanie narzędzi wewnętrznych. Przetwarzanie...
Więcej