Ogłoszenie numer: 9618850, z dnia 2025-03-28
Klient portalu Praca.pl
Konsultant help desk z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon.
- Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych.
- Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami.
- Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży.
- Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
Wymagania
- Dogłębna znajomość platformy klienta.
- Doświadczenie w wsparciu produktowym online.
- Umiejętność diagnozowania problemów z oprogramowaniem.
- Znajomość języka angielskiego na wysokim poziomie.
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt z elastycznymi godzinami pracy.
- Płatne szkolenie i możliwości rozwoju zawodowego.
- Szeroki pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Program poleceń z nagrodami dla pracowników.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
05 Kwietnia 2025
Back office specialist with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej04 Kwietnia 2025
Specjalista HelpDesk
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecinek
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy...
Więcej28 Marca 2025
Service Desk Specialist
Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests ticket queue management in the Jira system cooperation with customers within METRO group (its not a call center) timely data...
Więcej28 Marca 2025
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych...
Więcej