- Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta.
- Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon.
- Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników.
- Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji.
- Wsparcie w kwestiach nontechnicznych, np. marketing, sprzedaż.
- Dokumentacja procesów rozwiązywania problemów i obsługi zapytań.
- Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta.
- Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon.
- Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników.
- Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji.
- Wsparcie w kwestiach nontechnicznych, np. marketing, sprzedaż.
- Dokumentacja procesów rozwiązywania problemów i obsługi zapytań.
- Umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt cywilny z elastycznymi godzinami pracy.
- Płatne szkolenie wprowadzające oraz szanse na rozwój jako ekspert obsługi klienta.
- Szeroki pakiet socjalny włączając w to prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
- Program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
05 Kwietnia 2025
Back office specialist with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej04 Kwietnia 2025
Specjalista HelpDesk
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecinek
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy...
Więcej28 Marca 2025
Service Desk Specialist
Firma: METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin, Plac Brama Portowa 1
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests ticket queue management in the Jira system cooperation with customers within METRO group (its not a call center) timely data...
Więcej28 Marca 2025
Konsultant help desk z językiem angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w...
Więcej