- Kompleksowa obsługa posprzedażowa klientów
- Przyjmowanie i rozpatrywanie zapytań, reklamacji i wniosków
- Aktualizacja danych billingowych i wyjaśnianie niezarejestrowanych wpłat
- Obsługa nadpłat i błędnych wpłat na subkontach klientów
- Prowadzenie korespondencji w zakresie nadpłat na kontach zamkniętych
- Koordynacja zleceń związanych z obsługą techniczną
- Współpraca z innymi działami zgodnie ze standardami operacyjnymi
- Minimum średnie wykształcenie
- Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu
- Znajomość pakietu MS Office
- Dobra organizacja pracy i dokładność
- Sumienność, obowiązkowość i komunikatywność
- Umowę zlecenie
- Stawkę 30,50 zł brutto/h
- Szkolenia i wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy
- Dostęp do pakietu Multisport i opieki LuxMed
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
14 Października 2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Więcej13 Października 2025
Referent ds. Obsługi Posprzedażowej
Firma: Grupa Outworking
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Opis stanowisko: Kompleksowa obsługa posprzedażowa. Przyjmowanie i rozpatrywanie zapytań, zgłoszeń, wniosków oraz reklamacji klientów. Aktualizacja danych billingowych. Wyjaśnianie i...
Więcej12 Października 2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta Backoffice z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów zagranicznych drogą mailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem systemów i danych operacyjnych. Obsługa zwrotów i skarg,...
Więcej11 Października 2025
Specjalista ds. Back Office z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową. Analiza zgłoszeń i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie zwrotów i obsługa...
Więcej