- Zapewniać wsparcie klienta poprzez e-mail dla rynku niemieckiego.
- Rozwiązywać problemy klientów, analizując wcześniejsze interakcje i korzystając z narzędzi wewnętrznych.
- Realizować ręczne zwroty i adresować skargi związane z GDPR.
- Utrzymywać profesjonalizm, empatię i skupienie na rozwiązaniach podczas każdej interakcji.
- Efektywnie obsługiwać wielozadaniowość i różne systemy z precyzją.
- Płynna znajomość języka niemieckiego i angielskiego (C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analityczne.
- Cierpliwość, empatia oraz odporność emocjonalna.
- Szybkość pisania na klawiaturze i znajomość obsługi komputera.
- Gotowość do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 7900 PLN brutto miesięcznie.
- Pakiet szkoleń i rozwoju talentów.
- Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, programy sportowe, itp.).
- Kulturę pracy skupiającą się na różnorodności kulturowej i integracjach.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
11 Lipca 2025
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere...
Więcej10 Lipca 2025
Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych...
Więcej08 Lipca 2025
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen...
Więcej08 Lipca 2025
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Więcej