- Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę
- Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące
- Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami Vodafone
- Identyfikować problemy i proaktywnie eliminować błędy
- Dokumentować wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami
- znasz język niemiecki na poziomie min. B2
- chcesz pracować z nami w biurze - stawiamy na relacje w zespole!
- dysponujesz czasem by pracować w pełnym wymiarze godzin
- Stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe 7500zł + bonus nawet do 2000zł
- Elastyczny grafik między Poniedzialkiem, a Sobotą (7:30 – 20:00)
- Dni wolne w czasie niemieckich świąt narodowych
- Interaktywne, 6-tygodniowe szkolenie na start (tak, za nie też otrzymasz wynagrodzenie)
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owocowe Środy i sporadyczne Pizza Days
- Program Talent Development: realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
- CNX Academy: program mentoringowy
- CNX University: dostęp do bazy niezliczonych szkoleń online
- Program poleceń: pracuj z przyjaciółmi i zarabiaj!
Fantastyczną kulturę pracy: świętujemy kulturowe różnice, a w naszym biurze co chwilę dzieją się ciekawe wydarzenia integracyjne
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
15 Września 2024
Back office specialist with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej11 Września 2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Poznać dogłębnie platformę klienta i świadczyć wsparcie na wysokim poziomie poprzez e-mail, chat i telefon. Diagnozować problemy z oprogramowaniem i rozwiązywać skargi klientów, korzystając...
Więcej11 Września 2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Posiadać rozbudowaną wiedzę na temat platformy klienta. Zapewniać wsparcie klientom przez email, chat i telefon, diagnozować problemy techniczne oraz odpowiadać na zapytania dotyczące aspektów...
Więcej09 Września 2024
Customer Support Specialist with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej