Jeśli masz wykształcenie wyższe, posiadasz wysokie zdolności interpersonalne i negocjacyjne, to możesz starać się o stanowisko specjalisty do spraw zakupów w Pyrzycach. Zatrudnienie w dziale zakupów znajdują przede wszystkim osoby z wykształceniem technicznym, a praca często wymaga wyjazdów.
Pracodawca od idealnego kandydata oczekuje również komunikatywnej znajomości języka angielskiego praz prawa jazdy. W tego typu pracy odnajdą się osoby przedsiębiorcze z analitycznym nastawieniem do rozwiązywania problemów. Firma szuka pracowników, którzy mają już podobne doświadczenia w dotychczasowej karierze.
Jakie obowiązki ciążą na specjaliście do spraw zakupów? Taki pracownik odpowiada za ustalanie warunków zakupów i dostaw oraz za aktualizację umów handlowych. Specjalista do spraw zakupów powinien dbać o kontakty z dostawcami, którzy są wiarygodni pod względem jakości, ciągłości oraz terminowości dostaw. W zakresie jego obowiązków znajduje się też ocena dostawców oraz analiza kosztów zakupu, transportu oraz wykorzystania powierzchni magazynowej.
Specjalista do spraw zakupów musi liczyć się z tym, że w swojej pracy będzie musiał prowadzić negocjacje i dbać o podtrzymywanie relacji z klientami. Bardzo ważna jest tutaj także kontrola nad zasobami magazynowymi. Dlatego też kandydaci powinni znać zagadnienia związane z logistyką i dystrybucją. Kompetencje miękkie, które przydają się w tego typu pracach w Pyrzycach, to skrupulatność, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, a także zdolności organizacyjne.