- Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile.
- Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług.
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+).
- Otwartość i doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Łatwość w podejmowaniu decyzji.
- Płynność w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Praca w przyjaznym, międzynarodowym środowisku.
- Tryb pracy: najnowocześniejszy biurowiec w samym sercu Szczecina lub home office - wybór należy do Ciebie!
- Prywatna opieka medyczna.
- Benefity: vouchery na zakupy, darmowe aktywności sportowe i wiele innych.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Wewnętrzne szkolenia, podczas których możesz rozwinąć swoje umiejętności.
- Możliwość awansów w strukturach firmy poprzez rekrutacje wewnętrzne.
- Możliwość rozwoju umiejętności językowych.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
17 Września 2024
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta. Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania...
Więcej15 Września 2024
Back office specialist with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej11 Września 2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Poznać dogłębnie platformę klienta i świadczyć wsparcie na wysokim poziomie poprzez e-mail, chat i telefon. Diagnozować problemy z oprogramowaniem i rozwiązywać skargi klientów, korzystając...
Więcej11 Września 2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Posiadać rozbudowaną wiedzę na temat platformy klienta. Zapewniać wsparcie klientom przez email, chat i telefon, diagnozować problemy techniczne oraz odpowiadać na zapytania dotyczące aspektów...
Więcej