- Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta.
- Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon.
- Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne.
- Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów.
- Biegła komunikacja w języku włoskim (poziom C1) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów klientów.
- Samodzielność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra znajomość pakietów Microsoft Office, G-Suite oraz aplikacji Zendesk i Salesforce.
- Umowę o pracę na pełny etat lub umowę cywilnoprawną, z elastycznymi godzinami pracy.
- Płatne szkolenie wprowadzające i pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet MyBenefit).
- Swobodę ubioru i program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
18 Września 2024
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i...
Więcej15 Września 2024
Back office specialist with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej11 Września 2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Poznać dogłębnie platformę klienta i świadczyć wsparcie na wysokim poziomie poprzez e-mail, chat i telefon. Diagnozować problemy z oprogramowaniem i rozwiązywać skargi klientów, korzystając...
Więcej11 Września 2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Posiadać rozbudowaną wiedzę na temat platformy klienta. Zapewniać wsparcie klientom przez email, chat i telefon, diagnozować problemy techniczne oraz odpowiadać na zapytania dotyczące aspektów...
Więcej