- Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym
- Obsługa przychodzących połączeń klientów
- Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów
- Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów
- Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2)
- Możliwość pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe 7500 zł + bonus do 2000 zł
- Elastyczny grafik pracy od poniedziałku do soboty
- Dni wolne w niemieckie święta narodowe
- Inicjacyjne szkolenie płatne oraz bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karnet sportowy, ubezpieczenie)
- Możliwości rozwoju: programy mentoringowe, dostęp do szkoleń, ścieżki awansu
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
19 Września 2024
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+....
Więcej18 Września 2024
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i...
Więcej17 Września 2024
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta. Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania...
Więcej15 Września 2024
Back office specialist with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej