- Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+.
- Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Praca w międzynarodowym środowisku, w nowoczesnym biurze lub zdalnie.
- Prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie grupowe, benefity (vouchery, aktywności sportowe).
- Szkolenia, możliwość rozwoju i awansów, doskonalenie języka.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
18 Września 2024
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i...
Więcej17 Września 2024
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta. Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania...
Więcej15 Września 2024
Back office specialist with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone....
Więcej11 Września 2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Poznać dogłębnie platformę klienta i świadczyć wsparcie na wysokim poziomie poprzez e-mail, chat i telefon. Diagnozować problemy z oprogramowaniem i rozwiązywać skargi klientów, korzystając...
Więcej